Fredags kväll.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Elin gick vidare. Jaaaaa. så glad men tycker synd om Erik som åkte ut.Men är så glad för att Elin gick vidare höll tummarna.Är bara att vänta till nästa fredag och se vem som vinner då. Hoppas att det blir Elin. Hur som helst ska gå och fixa mig nu för att gå och sova. Har dans imorgon sista träningen innan det är repetition och sen show. Tycker att det är så synd att pappa inte kan se det. Han är ju i Gambia och kommer hem näs nästa vecka på tisdagen. Saknar han mycket. Fast han bara har varit borta sen tisdags. Men aja han mår bra iallafall.Nu måste jag gå börjar bli trött och måste gå och lägga mig innan klockan 12 helst. För att annars kommer jag att sova bort halva dagen. Ni får sova så gott. Och vila ut er till imorgon.Så kan kanske lägga upp bilder från repetitionen från söndagen. Eller nej det kan jag ju inte göra.Men aja Hahhahaha sov gott.
XOXO/ Manda
 
0 kommentarer