My dream boy!!

Jag måste bara säga en sak som jag fick upp i huvudet. Och som ni ser i rubriken så kommer det handla om min dröm kille. Och då tänkte jag radda upp en liten lista typ. om hur jag vill att han ska vara och ha för egenskaper eller personlighet. Och jag tänkte börja nu. Så vi kör igång.
 
Min dream boy
 
ska vara:
Förstående: jag ska kunna prata med han om typ vad som helst och han ska förstå mig och verkligen bry sig om mig.
 
Rolig: Om han har humor så ligger han på + hos mig. Jag gillar att skratta så om han får mig att skratta så är det bra.
 
Snäll: Han ska vara snäll både mot mig och mot andra som t.ex. mina vänner och familjen.
 
Ärlig: Han ska vara ärlig för ärlighet varar längst. Om han ljuger är han inget att ha.
 
Omtänksam: Han ska bry sig om mig. och stötta mig, om jag är ledsen så ska han kunna trösta mig.
 
Vara sig själv: Han ska kunna vara sig själv. om han är en helt annan person med sina vänner än vad han är med dig.Och han är kaxig och störig. 
 
Visa sian känslor: Han ska visa sina känslor, kanske inte rakt ut men. Om han är ledsen så ska han kunna visa det.Det gör inget om man visar sina känslor. Iallafall jag tycker inte det.
 
Och han ska gilla mig för den jag är. Om jag duger fine hitta en annan tjej då. okey det där lät lite drygt. Men det är ju så och ja aja.
 
 
 
Det var nog min dröm kille.Och så klart måste han inte innehålla alla dom hära sakerna. Men han ska iallafall vara snäll och ärlig.Nu måste jag hoppa i sängen. Hoppas ni gillade detta. Kram på er.
 
 
 
0 kommentarer