I´am so exited, i can´t belivie it!!!!!

OMG!!!
Asså jag kan inte fatta det, helt jäkla sjukt.
Idag fick jag och mina tre syskon en present ivar och gissa vad det var.
Det stod att vi ska åka till spanien på sommarlovet, AAAAAA!!!!!!
Vart så jävla glad har inte vart där på 6 år, och som jag och mina syskon har tjatat på mamma och pappa och sagt att vi vill åka dit och att vi längtar så mycket tills vi gör det.Så vi kommer åka på sommarlovet och vara där i 3 veckor.Är så glad så att jag tror jag ska spricka, har jag världens bästa parents eller??
I påskpresent fick vi en sak och det var en hel dag på grönan.Har alldrig varit där och sedan i sommar ska vi dit typ 3 dagar innan vi åker till spanien.Min sommar kommer bli så jävla bra.
1.One Direction konserten den 13 juni
2.Grönan
3.Spanien!!!!!!! :D
 
Är så jäkla glad.Ett stort stort tack till mamma och pappa som har fixat så att vi kan åka till spanien.Äntligen så åker vi dit.Asså jag kan inte beskriva hur glad jag är och nervös på samma gång.Har inte flygit på och inte vara utomlands heller på 6 år.Denna sommaren kommer bli den bästa någonsin får jag hoppas, men det tror jag med tanke på att jag åker till spanien!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
0 kommentarer