To that person who a like!

Hej på er!!
förlåt för dålig uppdatering,men jag har haft dte lite körigt. Det är skolarbeten som ska in, kärleksproblem, packning och sånt.Men iallafall detta inlägg blir lite annorlunda för att i detta inlägg ska jag beskriva personen som jag gillar.Jag skriva ut mina känslor och vad jag tycker om honom.Jag vet att detta kanske inte är så roligt att läsa men ni behöver inte göra det.Men jag vill ändå få ut mig mina känslor för nu blir dom bara jobbigare och jobbigare.
Och som jag sa eller det kanske jag inte gjorde men jag nämner inte hans namn.
 
Jag vill bara att du ska veta att du är det finaste personen som jag har sett.Du har så fina ögon,dina ögon får mig att le och ditt leende får mitt hjärta att smälta.Jag minns när jag gav dig ett brev där det stod att jag gillade dig och lite annat.Jag hade bett en kompis att ge det till dig för att jag var och är för feg för att göra det själv.Min kompis ( nämner inte namnet) berättade vad du hade gjort och sagt.
 
Hon berättade att du log och sedan sa du bara okej, och gav tillbaka brevet.När hon sedan berättade det så blev mitt hjärta krossat.Jag vert ledsen för att jag hade förväntat mig att du skulle behölla brevet.Men varför skulle du ens ha behöllit det?? och sedan samma dag så skrev jag till dig på facebook.Jag skrev att jag var ledsen för att jag hade skrivit brevet till dig och att jag ville ha gjort det själv men vågade inte.Du sa att du tyckte att jag var modig som överhuvud taget hade skrivit brevet.Och sedan skrev han till mig att jag utstrålade glädje.
 
Och detta hände förra höst terminen,men nu så när jag skriver till han så svarar han inte ens.Han kollar bara på dom och sedan svarar inte.Jag vet att det typ var ett år sen som jag skrev till honom men han kan väll ändå svara??
Och sedan i år på alla hjärtans dag så skrev jag ett sms till honom och berättade för honom att jag gillar honom.Han svarade med en :) och sedan frågade jag honom något och då skrev han att han inte orkade skriva.Och jag vet att jag kanske låter desperat eller helt puckad  i huvudet men jag vart lite ledsen.jag vill ju skriva med honom och prata med honom.
 
Och det blir typ mycket mycket svårare när vi går i samma klass.Vi har alla lektioner tillsammans och ja,det är så jobbigt.Och jag vet inte men jag har typ undvikit honom just för att jag gillar honom jätte jätte mycket.Och om han börjar prata med mig så är jag nästan helt hundra på att jag kommer att börja stamma jätte mycket och bli helt röd i ansiktet just för att jag blir så nervös.Men asså jag vill prata med honom och saken är det att jag möter hans blick ibland och då får jag typ fjärilar i magen.Jag vet inte vad jag ska göra!?!?!??!?!?!?
 
Men om jag bara skriver till honom och han inte svarar då blir jag ju jobbig.Och då kan jag glömma honom.Mina vänner säger att jag borde glömma honom och att jag förtjänar någon annan men det är verkligen svårt att släppa taget.Jag har typ en klump i magen hela tiden och när jag hör vissa låtar så tänker jag så sjukt mycket på honom och typ börjar gråta för att det är så jobbigt.Men men jag måste väll glöma honom även om det är fruktansvärt svårt.
 
Och om du (du vet vem du är,personen som jag gillar) läser detta så förlåt.Men jag måste få ut mina känslor annars så spricker jag.Jag vet att jag är så jä*la jobbig när jag säger detta hela tiden.Men jag kan inte hjälpa det,och som mina vänner säger man akn inte hjälpa vem man blir kär i.Och snälla hata mig inte (om du nu gör det).
 

Så där nu känns det lite bättre.Jag hoppas att ni inte tycker att jag är jobbig,men som sagt ni behövde ju inte läsa detta om ni inte ville.Ska gå nu och packa klart,åker iväg imorgon. skriver mera senare,Men hare bra hej då!
0 kommentarer