Love!

 
Hej på er!
 
Det var ett ta sedan som jag satte mig ner och skrev ett inlägg.Men saken är den att jag har inte hunnit.Jag har åkt utomlands och ska vara där ett tag, jag är i spanien nu. Jag sitter just nu ute , har precis ätit mat.Jag åt pommes och kyckling, mmm yammy!!
jag har inte så mycket att berätta just nu, det kommer ett inlägg snart där jag berättar vad jag har gjort alla dagar.Det har och kommer bli mycket shopping så jag kommer säkert att lägga ut lite bilder på kläderna också.Eller så aknske jag gör en video, Maybe.
Men jag har iallafall helt underbart här i spanein, skulle kunna bo här nere. Har hört av kompisar i sverige att det är skit väder där, regnigt och kallt. Tråkigt för er, att inte få sola eller bada.
Men måste gå nu, jo en sak till. Om ni vill läsa några noveller så har jag gjort några.Dom finns på min andra blogg som heter  http://fooexperience.blogg.se

Kopiera länken så kommer ni till min blogg. Det är så att jag gör olika noveller till människor som har bett mig att gör en till dom.Jag skulle uppskatta det jätte mycket om ni kunde gå in och kolla och kanske läsa.Om ni skulle tycka att dom är bra och vill ha en så är det bara att kommentera på bloggen.
Ja, har inte så mycket mera att berätta för er.Men vi hörs troligtvis imorgon.
Bye Bye lingon paj!!
 
0 kommentarer