Härlig dag


Idag så vaknade jag klockan 10, fast jag hade ställt klockan på 8 så att jag skulle kunna ha gott om tid på mig. Efter att jag hade ätit,fixat mig and so, så drog jag till dansskolan (Mevalin) för att möta Lotta där. Vi dansade eller rättare sagt pratade en timme. Sen drog vi hem . Jag drog hem till mig och duschade, sen drog jag till min kompis Linn som jag inte har träffat på typ så här 3 år. Vi hade super trevligt. Vi ritade vid en damm som vi cyklade till, vi kollade på skräckfilm. Vilket var hemskt, hatar att kolla på skräckfilm. Men jag blev tvingad 😂✋🏼.

Hur som helst, det har varit en härlig dag helt enkelt. Imorgon börjar jag att jobba . Vilket ska bli jätte roligt,jag börjar halv 9 så jag måste gå upp typ halv 8. Men hur som helst, nu måste jag hoppa i sängen. Ska upp tidigt som sagt. Vi höres imorgon!

0 kommentarer