Mina 3 dåliga egenskaper

 Ja jag vet inte om detta är egenskaper. Men jag bad mamma hjälpa mig så hon sa dessa tre.

Vaken förlänge

Jag tror att jag inte är ensam om detta. Men när man har lov eller chillar på helgerna. Man kanske kollar på en film eller läser på mobilen. Man kollar på klockan och ser att den är 23:12 och tänker men jag kan läsa lite till. 

Andra gången man kollar klockan så är den 00:00. Men bara lite till eller bara ett klipp till. Tredje gången man kollar på klockan så är den 02:30. Hoppsan jag kanske borde gå och sova.  Sen så är jag en sådan person som är i te ör en morgon person. Jag kan sova eller ligga i sängen hela dagen utav tvekan. Så då händer det att jag sover jätte länge på dagarna också. 

Hela detta sommarlov så har jag i stort sett sovit till 10-11 på morgonen/dagen. Vilket är skönt förstås, men jag sover ju bort hela dagen.
 

Försöker göra mig rolig 

Jag har en tendens att jag försöker göra mig rolig rätt så ofta. När jag är med mina vänner så är jag den som pratar högt, försöker få andra att skratta och gör mig till. Men jag tror att anledningen till att jag gör det är för att jag vill att alla ska må bra.

Och jag vet att man inte kan få alla att vara glada och nöjda.Men genom att spela en liten clown ibland så får jag i stort sätt alla att skratta. Vilket är bra.


Laga mat

ja, det här med att laga mat är jag inte en höjdare på kan jag väll säga. Jag ja. Berätta en sak för dig om en händelse som hände för typ 2-3 år sedan. Jag skulle mickra en pan pizza. Så jag lägger in den i mickron och sätter på den. Jag går in i mitt ru. För att fortsätta kolla på datorn.

Efter ett tag så hör jag pappa svära i köket. Jag går ut till köket och ser att hela köket är fullt med rök. Pappa frågar vem som har lagt in en pizza i mickron på 24 minuter!!

...... Då har jag alltså satt mickron på 24 minuter och mickrat en pan pizza som ska vara inne i typ 1-2 minuter. Så himla korkat.😂😂😂😂😂😂 jag är verkligen så bra på att laga mat! 
0 kommentarer