Mina 5 bästa egenskaper

Ambitiös 
Jag är väldigt ambitiös av mig. Jag vill prova nya saker och jag försöker hela tiden.

Omtänksam
Jag bryr mig om alla, jag vill att alla ska må bra och ha det bra. Jag sätter faktiskt dem personerna runt om kring mig före mig själv. Så jag bryr mig mera om hur mina vänner och familj mår än om hur jag mår själv.

Positiv
Jag försöker alltid tänka positivt. Jag peppar mig själv och andra. Istället för att tänka " nej men det hä klarar jag inte" så tänker jag " kom igen nu Amanda du klarar detta". 

Kreativ
Jag gillar att rita,göra prydnader till mitt rum osv. 

Utstrålar glädje
Många säger att jag är sonen solstråle. Att jag sprider glädje om mig. Och det är nog sant, jag är väldig glad av mig. Jag försöker alltid att få andra på bra humör. Ni vet vad man säger att ett skratt förlänger livet. Om det nu vore så, då skulle jag leva för alltid. Jag skrattar typ hela tiden. Denna bild är ju helt klar sann. 




Vad är era bästa egenskaper??

-Amanda 

0 kommentarer