DIY: My inspiration book



Det du behöver :
❤ sax 
❤ lim
❤Bilder 
❤anteckningsbok 
❤ stickers /klistermärken 


Nu är det bara att sätta igång, lycka till! 


1. Leta upp bilder som du vill skriva ut. Jag hittade mina bilder från weheartit. Det kan även vara bilder på dina kompisar,  familj eller ditt husdjur. Du kan även använda sticker/ klistermärken om du vill.


2. Skriv ut bilderna.

3. Klipp nu ut alla bilderna.

4.Limma fast bilderna i boken. Gör så som du vill,du kan även skriva citat i boken som får sig att bli glad och motiverad.  Kom ihåg! Det är bara din fantasi som sätter gränserna.


Jag hoppas att allt gick bra, om du har gjort en sådan bok, så vill jag gärna se den.  Ni kan använda #Amandashappybook på twitter och insta. Lämna gärna en kommentar om ni vill ha fler såna hör diy:s inlägg.


@bilder tagna av mig med min mobil.
@redigering av bilderna gjorda på min mobil.
1 kommentar
Anonym

Fin diy

Svar: Tack så mycket ❤
Amanda Wester