Från stöten och påväg hem!

~14:06~

hej på er!
Lite dålig uppdatering! Jag vet, har inte haft ork eller tid för att sätta mig ner och skriva på bloggen, men nu har jag det. Just nu sitter jag nämligen i en buss som ska ta mig och min klass hem. Vi har nämligen varit i stöten som då ligger i fjällen. De har varit en super rolig vecka,  har bott i samma stuga med mina Girls (Elin,Erica och Clara).  Åå herregud vad vi har haft det roligt,  kommer sakna dessa kvällar med er tjejer.  Kommer sakna våra deep talk och samtal och ja The whole shit. Tack my Girls,  för att ni gjorde denna resan så rolig. Och tack till alla andra i klassen.

Men denna vecka slutade inte lyckligt.  I tisdags så ramlade jag med min snowboard handlöst framåt.Jag tappade luften,  det blev svart för ögonen ett tag, jag gjorde även illa mig. Så de va inte så kul. Sen i onsdags så vaknade jag av att de gjorde extremt ont i nacken,  ryggen och axlarna.  Den smärtan asså, har varit nära  att gråta flera gånger för att de gör så ont. Ska sitta i bussen på väg hem i ungefär 6-7 rimmar. 

Det gör fortfarande svin ont, och jag får lite halvt panik nästan, orkar knappt hålla upp huvudet för att det är så jobbigt för nacken. 

~ två timmar senare ~

Nu har jag precis ätit mat, jag åt på taco bar. Jag åt tacotallrik vilket var gott,  men jag var inte så hungrig så jag åt bara halva tallriken. Nu känns det bättre i nacken,ryggen och axlarna. 
Vilket känns extremt skönt då det inte känns som om huvudet är för tungt för att hålla uppe. 

~ kanske en halv timme efter ~

Nu sitter jag fortfarande i bussen och äter en japp, någon annan som älskar japp?? 😍🙊

Jag sitter även och lyssnar på musik , jag har två låtar som ni måste höra om ni inte har hört dem, låtarna heter ingen annan rör mig som du - Norlie & KKV och Andra låten heter sann romans - medina. Dem är så extremt bra. 😍😍😍

Iallafall nu Ska jag försöka posta detta inlägg. 
😂 hoppas att ni har haft en bra vecka, om inte så hoppas att jag den blir bra på slutet . 

LOVE AMANDA 

0 kommentarer