The sweather weather tag!

1. Beskriv en perfekt höstdag!

En perfekt höstdag skulle vara att vakna av sin inre väckarklocka. Man ligger i sängen och drar sig lite sedan så går man upp tar en kopp te eller chai latte .  Man äter sin frukost och sedan så går man ut på en promenad eller sitter inne och myser med en kompis och kollar på film.

2. vilket är ditt favorit doftljus?

Hmm, jag är helt säker på att det är ÖB 's egna doftljus. Det doftljus som luktar äpple och kanel typ. Jag bet faktiskt inte vad ljuset het eller vad doften het med själv ljuset är rött.

3. kaffe, te eller varm choklad?

  Jag skulle välja te eller varm choklad eller chai latte som är min favorit nu under hösten och vintern.


4. vingad eyeliner eller mörka läppar?

 Det som jag alltid väljer och nog alltid kommer välja det är just mörka läppar. Jag tycker att det är så himla snyggt. Jag har oftast det nu under hösten och vintern. Många säger att jag passar jätte bra att i det och det gör att jag vill bära det mera.

5. Favoritparfym eller doft?

Just nu så är det vanilj parfym faktiskt.

6. Hur är hösten hos dig?

Hösten hos mig är mysig. Det är inte allt för kallt på dagarna men mot kvällen så blir det lite kyligare.

7. Vilken kofta har du haft mest på dig?

Ja du, antingen en stickad tröja från hm eller mammas vinröda stickade kofta från Gina tricot.

8. Favorit nagellack?

Vin röda naglar är så himla snyggt, så vin rött nagellack från hm's egna märke
9. Jeans eller leggins?

Jeans och leggins. Jeans är snyggt och bekvämt oftast. Men dem dagarna så man känner att man inte orkar ha jeans på sig då väljer jag leggins.

10. UGG´s stövlar/boots?

Stövlar är snyggast, så stövlar.

11. Favorit tv-serier för hösten?
 
Pretty little liars eller american horror story 


12.  Låtar som får dig på hösthumör?

WILD - troye sivan
Helt otroligt- pantbanken
Trubbeltrumman- mudrer 


13. Vem/vilka taggar du?

Alla som vill göra denna tag



fråga frågor
0 kommentarer