Äntligen sportlov och lite prat om tiden

Hallå på er alla underbara läsare!
 
Hur mår ni?  själv mår jag bra i alla fall, förutom det att jag är sjukt trött efter en dålig natts sömn. Men den sömnen tar jag igen i natt. Sitter för tillfället på bussen påväg hem från skolan och efter ett besök på Danderyd på talkliniken. ´Hur har eran skol dag varit idag? min har varit ganska seg men rolig. Som ni kan läsa i rubriken så fick jag sportlov idag. Vilket känns så skönt. Behöver verkligen vara ledig nu, få ladda om batterierna och sedan gå en vecka i skolan. Sen är man "ledig" från skolan i tre veckor igen. Två veckors APL (praktik) och en veckas påsklov.
 
Kan ni tänka er att efter påsklovet så är det ungefär 9-10 veckor (tror jag) sedan har man sommarlov. Vilket för mig känns helt sjukt, för jag kan inte fatta det. Att efter sommarlovet så börjar jag i 2:an på gymnasiet. Det är overkligt på något för mig, helt galet att det har gått så himla fort.
 
Jag menar i år så fyller jag liksom 17 år. 17 år!!!!!! Efter det så fyller jag 18 och då får jag ta körkort. Då får jag liksom köra vart jag vill på egen hand. För mig är det liksom mindblowing, tycker nästan att tiden går allt för fort. Känns nästan som att man inte hinner njuta av tiden. Att tiden liksom bara flyter på och man hinner inte ta upp allting och njuta av dom fina stunderna som man får med sina vänner och familj. Hur känner ni med tiden? tycker ni att det går fort som jag eller går tiden långsamt?
 
Ska sluta  nu, ett inlägg kommer senare idag. Förlåt för ett bildlöst inlägg en kan inte ladda upp en bild nu på bussen. Vi hörs så länge!
 
Puss puss
 
 
 
 
 
0 kommentarer