- Lazy day -

 
 
 
 
Först vill jag bara säga en sak, jag älskar verkligen det här video klippet och jag älskar kaylns videos. Hon är en utav mina favorit youtubes.
Mina saker som jag brukar göra när jag har en lazy day, eller snarare vad jag gör i stort sätt varje dag nu på somarlovet för att jag har inget speciellt att göra på sommarlovet just nu.
 
Men dem sakerna som jag gillar att göra är:
 
Läsa en bok. Jag vet att man kan läsa böcker över internet. Men jag tycker att det är något speciellt med att läsa en bok som är gjord av papper och som man kan hålla i. Är jag den enda som tycker det? men jag älskar att bara sitta ner för dig själv och bara läsa. Bara försvinna in i boken och glömma allting annat.
 
Bara dröna. Detta är något som jag väldigt ofta gör. Jag gör inte något speciellt på dagarna av sommarlovet, jag sitter oftast inne vid datorn. Då vädret inte är den bästa oftast. Men jag brukar bara ta dagen som den kommer och bara ta det lungt helt enkelt. Inte stressa, för vad ska jag stressa för.
 
Sova. Sommarlovet är den perfekta tiden för en att kunna sova ut. Jag är en nattuggla kan man säga. Med det så menar jag att jag oftast är uppe sent på kvällen vilket gör att jag sover länge på dagen. Jag går oftast och lägger mig runt 11-12 på kvällen/natten och sedan så går jag upp vid klockan 10-11-12 tiden på dagen. Det beror på om jag är utvilad eller inte.
 
Det är några av dem sakerna som jag gillar att göra en lazy day, eller rättare sagt varje dag på sommarlovet nu. Vad gillar du att göra på en lazy day?
 
 
0 kommentarer