Långfredag

Idag så var jag och min familj hos min mormor med resten av släkten. Vi åt lite påskmiddag och fikade vilket var super gott. Nu så sitter jag i mitt rum och ska alldeles strax åka och löpa godis med pappa. På ett sätt så vill jag ha godis men ¨på ett annat sätt så mår jag illa och vill inte ha godis. Men tänkte köpa lite så äter jag det jag kan och orkar och sedan sparar resten till imorgon.
 
Jag fick lite påsk godis och sedan lite pengar av släkten som påskpresent.

Hoppas att eran dag har varit bra. Nu ska jag åka och köpa godis sedan ska jag kolla på Let´s dance. kollar ni på det och vem hejar ni på? jag hejar på Bianca Ingrosso och sedan Elise och Prince.
 
 
1 kommentar
Alice

Så mysigt det låter och så fina bilder! ^^

Svar: Det var väldigt mysigt och trevligt, tack så himla mycket <3Hoppas att din påsk har varit bra! <3 <3 <3
Amanda Wester