lyckliga tider

Att börja dagen med att vakna klockan 08:00 och sedan äta frukost i lugn och ro och ha tid på sig att fixa sig och även tid för att kolla på en film är inget man tackar nej till. Idag börjar jag 13:00,  har bara en lektion och det är träningslära. Vi kommer säkert träna ute,  härligt men har ingen ork till det. 

Sitter som sagt på bussen nu påvägen till skolan och har Dani M i lurarna. Är verkligen kär i denna låt, älskar gänget och rytmen och texten. Ja allting! 


Jag nämnde igår att jag skulle till sjukgymnasten, det gick bra. Ska rönka min fot för att kolla så att allting är läkt ordentligt. Vilket jag tycker att man skulle ha gjort när jag tog bort gipset för ett år sedan, men nej. Får se om foten är helt läkt och läkt på rätt sätt annars är det lite problem.


Jag har en väldigt rolig och härlig sak att berätta för er. Igår så fick jag ett besked som jag så länge har väntat på. minns ni att jag har sökt till en dans skola i Stockholm, jag fick beskedet igår. JAG KOM INNNNN!!!! 
Så himla glad och tacksam!❤ 


Dagens påminnelse, sluta aldrig att drömma. Kämpa för det du tror på och för det du vill. Du kommer nå dina drömmar om du jobbar hårt och ät positiv.😘❤
2 kommentarer
Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Gillar din klänning :)

Svar: Tack, det är mammas gamla. älskar den verkligen! 😘❤❤❤
Amanda Wester

Charlotte

Vad innebär det att du går i den skolan då?😉

Svar: Base 23 är en dans skola som man går på fritiden. Jag kommer dansa 2 dagar i veckan, och det kommer vara 2 balett klasser och 2 jazz klasser 👍❤
Amanda Wester