Q&A

Vilka klädaffärer handlar du mest ifrån och varför?
 
Jag handlar mest mina kläder från H&M, Bikbok och Lager 157.
H&M för att jag älskar att dem har så blandat med stilar. Man kan liksom plocka vad man vill så att det passar sin egna stil. Bikbok köper jag inte så jätte mycket ifrån, men det händer att jag i stort sätt alltid hittar något som jag köper där. Älskar deras stil, även där så är det rätt så blandat med stil. Sedan har vi Lager 157, min nya favorit affär. Lager 157 har så fantastiskt fina kläder, älskar alla deras kläder. Kommer handla mer där eftersom att det kommer finnas en Lager 157 nära mig snart. Drömmigt säger jag bara!
 
Vad vill du göra i livet?
 
Jag vet faktiskt inte. Men jag har ju massor med tankar om vad jag till exempel jobba med i livet. Men jag vill i alla fall skapa mera kärlek, det finns så mycket negativitet i världen som jag bara vill få bort.
 
Skulle du kunna göra något som du vet är farligt?
 
Om jag ska vara ärlig så nej. Jag är inte en sådan person som skulle kunna göra det faktiskt.
 
Sparar du pengar till något just nu?
 
Ja eller nej. Typ. Jag ska börja spara till en lägenhet och en bil. Kommer ta väldigt lång tid men det är bra att börja spara tidigt, ;)
 
Varför bloggar du?
 
Jag bloggar för att jag vill förmedla positivitet och för att hjälpa andra. Jag vill att alla ska må bra!
Alla borde få ha ett leende på läpparna och känna att dem är värda det allra bästa.
 
 
 
Säg 3 saker som det är värt att köa för
 
1. Något som man verkligen vill ha
2. En konsert
3. Om man skulle få träffa sin idol
 
Om du skulle få hänga med en kändis under en dag, vem skulle det vara då?
 
Helt klart, Miriam Bryant. Hon verkar vara som en hel skön person.
 
 
 
 
0 kommentarer