När man vaknar upp och tänker LOV!

Att vakna av sig själv på en måndag och äntligen tänka att det är lov nu. Shit vad nice de va. Jag vaknade vid 10 ungefär  och tittade ut genom fönstret, mina ögon skådade regn. Det är så mysigt med regn tycker jag, då får man en bra anledning till att vara inne och mysa, kolla film, dricka te och läsa bok. Efter att jag hade kollat ut genom fönstret så startade jag datorn och kollade lite youtube. Till frukost så gjorde jag en smoothie som ja hällde upp i en skål och så hade jag musli och banan på. Vart som en smoothie bowl, väldigt gott må jag säga.
 
 
Dagens planer ser ut som så att:
 
- Jag ska försöka skriva klart alla skriftliga uppgifter som jag har kvar att göra.
- Städa rummet
-Fota
- Läsa bok och dricka te
 
Hur ser era planer ut idag?
1 kommentar
freja

så skönt med lov, önskar jag också hade det !

Svar: De är det verkligen! <3 när får du lov??
Amanda Wester