17.04.24

Jag tittar ut genom fönstret på bussen och ser hur träden åker förbi. Granar, tallar och björkar. Solen skiner och det är skönt ute. 


Det är skönt att bara sitta på bussen och tänka och stirra ut genom fönstret samtidigt som man lyssnar på musik. Har alltid älskat den stunden när jag är påväg eller hem från skolan. Det är fantastiskt skönt att sitta och läsa, tänka, kolla telefonen och bara andas på bussen. 
Lyssnar för tillfället på Beauty and the beast soundtrack. Det finns några riktigt bra låtar på de soundtracket. 

Idag är det skola igen, känns skönt att få komma in i rutinerna igen men skulle hellre ha stannat hemma och läst en bok med en kopp te 🍵 om jag ska vara ärlig 😂. Men men, det är inte så långt kvar till sommarlovet. Tror det är mindre än 2 månader. Kan nu tänka er det???? 
Om ungefär två månader så är det äntligen sommarlov. Och efter sommarlovet så börjat jag i 3:an. De tycker jag är helt galet. Kan inte riktigt greppa det, känner mig inte så stor att jag ska börja i 3:an i höst. Galet är vad de är. 

Bild från weheartit  

0 kommentarer