You go girl!! đŸ’ȘđŸŒâ€ïž

Godmorgon, sitter nu pĂ„ bussen pĂ„vĂ€g till skolan. Solen skiner och media spelas i hörlurarna. En bra morgon helt enkelt. Dock Ă€r jag vĂ€ldigt trött, gick och la mig lite sent igĂ„r igen. Inte bra gjort av mig. Men som tur Ă€r det lov nĂ€sta vecka sĂ„ dĂ„ fĂ„r jag sova ut igen. 


Kan meddela att mötet gick jĂ€tte bra igĂ„r. De va ingen fara alls. KĂ€nner mig stolt att jag gick pĂ„ mötet och klarade det đŸ’ȘđŸŒ. 
#girlpower 

SĂ„ kom ihĂ„g att ni klarar allting, bara man tror pĂ„ sig sjĂ€lv. Och omger sig med mĂ€nniskor som stöttar en och tror pĂ„ en. NĂ€r man gör nĂ„got som man tycker Ă€r jobbigt och klarar det sĂ„ vĂ€xer man flera meter. Man kĂ€nner sig glad, nöjd, stolt, maktfull osv. Kom ihĂ„g dem kĂ€nslorna nĂ€sta gĂ„ng som du ska höra nĂ„got som du tycker Ă€r jobbigt. ❀ đŸ’ȘđŸŒ

#happichallenge  

0 kommentarer