Life uptade!

Mina läsare, just nu så går det verkligen inte bra för mig att uppdatera här på bloggen,haha. Jag vet att jag har sagt att jag ska bättra mig och att jag har fått tillbaka motivationen och inspirationen till att blogga. Ja ni ser ju hur det gick.........jag har inte riktigt fått tillbaka inspirationen eller motivationen än. Men jaja, haha. Men jag tänkte uppdatera er lite sen sist som jag bloggade. Sista inlägget jag la upp var för 6 dagar sedan, sen dess så har jag börjat i skolan, 3:an, omg. Känns så sjukt konstigt att ha börjat i trean, det känns fortfarande som om jag går i 2:an. Men nej, nu är man störst på skolan, sjukt. Men otroligt roligt. Dem ämnena som jag ska detta år kommer bli så roliga, som till exempel kommunikation.Det ska bli så roligt att läsa det och att få lära sig mer om hur vi människor kommuniserar med varandra. Super spännande.
 
Jag har även varit på två konserter på grönan. Denna vecka så har jag varit på grönan både onsdag och torsdag. I onsdags så spelade little jinder, så otroligt bra. Jag brukar inte lyssna på henne , men den konserten va magisk. Som jag sa till Elin som jag var med då " allt blir bättre live".  Bilder från kvälllen kommer i ett annat inlägg :)
Dagen efter så var det dags fö gönan igen, men då var det 5 seconds of summer som spelade. Den konserten......jag saknar ord. Jag kan inte riktigt fatta att jag har sett dem. Jag har lyssnat på dem hela fredagen, can´t get enough of them. Inlägg från torsdags konserten kommer också komma snart.
 
 
 
Det va ungefär min vecka. Idag så vaknade jag vid 11 ungefär, en kompis sov hos mig, vilket var väldigt roligt. Vi klev upp från sängen vis typ halv 1 och sen åt vi frukost/ lunch, haha. Så typiskt oss. Sen så lämnade jag av henne vid bussen, gick hem, kollade tv och har nu för ett tag sedan tränat lite. Väldigt skönt, men jobbigt. Känner att jag vill komma igång igen, har inte tränat något alls under sommaren och den veckan som kommer så startar dansen igen. Vilket ska bli super kul, tagga tagga tagga!
 
20080226
0 kommentarer