- Nu är jag tillbaka, lite prat, new in -

Heela veckan har jag känt hur det har krypt i fingrarna efter att få skriva. Nu känner jag att det är dags att komma tillbaka. Har haft bloggen i tankarna hela denna veckan. Har några nya ideér. Inte så många, men ett par. Hur har ni haft det? Har eran vecka varit bra?
 
Min vecka har varit bra, förutom att igår var jag hemma.Pga att jag vaknade klockan 3 på morgonen och hade så ont i halsen. Så det vart en hemma dag för mig igår, nu mår jag bättre. Mycket piggare och har inte ont i halsen längre. Vilket är super bra. Imorgon blir det jobb från 8 till 6 ungefär. Länge, men är taggad. Ska stå i skidbacken vid liften och sen ska jag till dans studion direkt efter det.
 
Idag så var jag och mamma på en liten rund i stan. Vi gick första till optikern för att kolla på olika glasögon bågar. För att guess what??!! ja ska skaffa nya glasögon. Dem glasögonen jag har nu har jag haft i ungefär 4-5 år. Nu efter 4-5 år så känner jag att det kanske är dags för en förändring på glasögon fronten. Ni får se bilder på glasögonen som jag har att välja imellan i ett annat inlägg som kommer imorgon. Nu tänkte visa er vad jag köpte idag på shopping rundan.
 
 
Väska / lindex   Solglasögon / lindex    Nyckel hållare / Malungs  Korthållare / Malungs
 
 
Lång kofta / lager 157 
 
Jag köpte även en mössa, tränings shorts och två pack strumpor från lager 157.
Hoppas att ni får en trevlig kväll med mella mys och god mat osv.
kramar ♥
 
0 kommentarer