- Tankarna som snurrat har blivit ett beslut -

Mina kära läsare!
Tankar angående bloggen har varit många idag. Jag har försökt att hitta inspiration till nya braiga (?) inlägg åt er att läsa. Jag har kollat i tidningar, youtube klipp etc. Men det finns inget ämne just nu som jag känner att jag måste dela med mig. Att jag verkligen vill visa er vad jag har gjort om dagarna osv. Jag har tappat suget att blogga. Finner ingen inspiration just nu. Mina tankar har som sagt varit många om hur jag ska göra. Då har jag kommit fram till att ta en liten paus från bloggen.
 
 
Jag känner just nu att jag är tvungen att leverera inlägg till er.Att jag måste skriva ett inlägg om dagen. Jag vill inte känna så att jag har en press på mig att lägga upp inlägg varje dag. Det är ju delvis därför som jag har tappat min inspiration och lusten att blogga just nu. Just för att jag känner att jag måste uppdatera hela tiden.
 
 
 
Missförstå mig inte jag älskar att blogga. Det är något speciellt med att just kunna få dela med sig av ens tankar, bilder och ämnen som man känner att man vill dela med sig av. Att på feedback på det man göra och tips och tricks så att man växer är underbart. Men jag tror att jag behöver en liten paus. Vet inte hur länge pausen blir men tills jag har fått tillbaka motivationen och inspirationen men framför allt lusten att blogga så kommer jag att vara inaktiverad här på bloggen ett tag.
Vi hörs snart finisar! <3
1 kommentar
Anonym

Ibland måste man bara göra som kroppen och känslorna känner. Tids nog kommer suget tillbaka. Ibland behöver man säga nej, men inte för att såra utan för att rädda sig själv. Det kommer bli bra. 💜💜💜😃

Svar: Exakt, det får ta den tid det tar tills det att min inspiration, suget efter att blogga och motivation kommer tillbaka ❤️❤️
Amanda Wester