Sprid din kärlek 💕

Glad alla 💞 dag på er! 


Hur mår nu? Jag mår bara bra,  förkylningen börjar försvinna och jag känner mig peppad.  Peppad på jobbet idag men även peppad på veckan.  

Tror ingen har missat att det är alla hjärtans dag. Känner att jag vill skriva lite om mina tankar angående alla hjärtans dag. Det känns som att det är en sådan jäkla stor press på att man måste ha en partner på alla hjärtans dag.  Visst de är mysigt med att ha en partner som man kan ge lite extra mycket kärlek till just idag.  Men ens vänner da?  Ens familj? 

Jag känner att det kvittar för mig om jag har en partner eller inte idag.  Jag vill ge min kärlek till personer som jag bryr mig om och som jag älskar.  Så som mina vänner och familj. 

De jag vill säga och förmedla med detta är  skit samma om du är tillsammans med någon eller om du är singel. Du klarar dig.  Släng ihop ett gäng med människor som du älskar och ät middag med dem.  Eller skriv till dem hur mycket dem betyder för dig.  Sprid kärlek 💕 

De är det den här dagen handlar om.  Att sprida sin kärlek till människor runt omkring sig och visa ens uppskattning. De va lite alla hjärtans dag tankar.  Vad tycker ni om denna dag? ❤️ 

Nu väntas jobb och trevligt häng med en kär vän.  ❤️ ha de så bra resten av dagen. 

0 kommentarer