- Livet är inte på topp hela tiden och det är okej -

Ännu en vecka har gått med rusande fart. Ännu en dag med känslan av tvivel och osäkerhet på sig själv. jag känner mig inte fin , osäker på det jag har på mig och på hur jag ser ut. Just nu så är det inte på topp i skolan. Mer än så säger jag inte. Men så kan det vara, man kan inte alltid känna sig glad hela tiden. Det är omöjligt, faktiskt. Man behöver ha sina depp dagar ( som i mitt fall så har det varit 2 dagar nu) för att kunna uppskatta och vara ännu gladare på sina bra dagar.
 
Förrutom att jag personligt varit lite låg dessa två dagar så har dena dag fått ett fint och mysigt avslut. Fredags fika med en fin vän och lite promenad i stockholm och kikning i affärer. Nu så ska jag snart äta mat, spenat och fetaost paj med sallad. Mummms!!!!
Sen ska jag bara ta det långt resten av denna dag.
 
Dessa underbart fina tulpaner hittadesutanför H&M Home på drottning gatan ( tror jag)
 
Sjukt skönt att det är fredag idag måste jag säga. Jag har mycket roliga planer inför denna helg.
 
Lördag: Träffa Elin vid 12 för lite prat och skoluppgift. 15.30 till stockholm för att fira en kompis som har fyllt 18 år.
 
Söndag: klockan 8 så blir det jobb i en skidbacke i skidlift för första gången. Spännande. Sen så är tanken att jag ska försöka fota och förbereda inlägg inför den kommande veckan. Förslag är välkommna.
0 kommentarer