* 5 saker jag inte kan vara utan *

Påvägen hem idag läste jag några bloggar som jga dagligen brukar besöka, bland annat schysstva.se. Super fin blogg, ni borde gå in och kika. Jag scrollade igenom hennes flöde och klickade in på några inlägg som fångade min uppmärksamhet. En utav inläggen var detta 5 saker jag inte skulle klara mig utan. De fastnade jag för och bestämde mig för att jag också skulle lista 5 sake som jag inte skulle klara mig utan.
 
 
 
1. Hörlurar. Det går inte en dag utan att jag använder mina hörlurar och lyssnar på musik. Påväg till skolan, från skolan, till träning, från träning. Nästan jämt har jag hörlurar i öronen.
 
2. Böcker. Som ni kanske vet så har jag en kärlek till just böcker. Det finns nog inget bättre än att få hålla i sin favorit bok och sitta och läa den i lugn och ro. Jag föredrar att hålla en bok fysiskt än att läsa på mobilen eller plattan.
 
3. Mobilen. Jag tror att många skulle säga mobilen. Mobilen är något som alla använder och är (tyvärr) beroende av i dagens läge. Man har alltid med sig den vart man än går och har den alltid nära sig.
 
4. Papper och penna. Jag är den personen som gillar att skriva saker för hand. Jag antecknar förhand och älskar att skrva in saker i almenackan. Vissa föredrar att skriva på datorn men jag kör gammalt hederligt papper och penna.
 
5.Te. Hur skulle jag en te älskare kunna leva utan en kopp te på morgonen?  Ja ni, låt oss inte ta reda på det. Te är något som jag älskar så mycket och vill aldrig och skulle aldrig kunna klara mig utan det. En kopp morgon te gör ens dag till den bästa dagen någonsin.
 
Hur ser eran lista på 5 saker som ni inte skulle klara er utan ut?
 
 
2 kommentarer
Bella

1 och 3 stämmer in så väl på mig!

Svar: härligt <3 tack för att delade med dig <3
Amanda Wester

Anonym

👍 toppen. Härligt när man vet.
Mina 5 är:
1.Mobilen.
Då jag kan nå alla i min familj och alla mina vänner.
2.yogan.
Hjälper mig att finna ro och må bättre.
3.kaffe.
En stund i stillhet.
4.Min kalender.
Då slipper jag hålla reda på allt i huvudet.
5. Ljus.
Ett ljus som är tänt ger en liten ljusare och mysigare värld. 💜

Svar: ljus är så underbart, tack för att du delade med dig av dina 5 saker som du inte kan vara utan <3
Amanda Wester