Cozy tuesday

Tisdag. Imorgon börjar skolan igen, hurraaaa????
Nej, men det ska faktiskt bli skönt att börja i skolan igen. Att få komma in i rutinerna och att sdan vara super trött när man ska sova istället för att ligga vaken och tänka en massor ska bli skönt. Även fast jag älskar att vara ledig. Att bara få strosa runt hemma, inte göra någo speceillt. Kolla tv, film, äta en massa godis ( vilket jag har gjort nu detta lov), ligga i sängen hela dagar och bara slappa.  Tur att det är lov igen snart så att man får strosa runt ännu mer och inte göra ett dugg.
 
Min morgon har varit väldigt lugn. Vaknade 09.00. Satte på tv och åt frukost. Tänkde ljus i mitt rum och bestämde mig för att denna dag ska bara vara en lugn dag. Jag ska plocka lite i rummet, ta fram kläder och plocka ihop skolgrejer till imorgon och sedan kanske ta en promenad. Lugn tisdag ska det bli.
 
 
0 kommentarer