Det jag längtar efter är....

Sorry för att det inte vart något till inlägg igår. Var super trött och pratade med en saknad vän igår så tiden rann iväg. Samtalet med henne var så bra.  Ni vet när man pratar med en kompis som man inte träffar så ofta och när man väl pratar så tar man upp alla möjliga saker som man vill prata om med varandra. Det var verkligen behövligt.  Vi pratade bland annat om sommarlovs planer som vi ska försöka göra osv.  


Super trevligt. Ser verkligen fram emot detta sommarlov. Så mycket planer som kommer planeras och så mycket roligheter som kommer göras.  Detta sommarlovet kommer (förhoppningsvist)  bli galet bra. Sommarjobba, trevligt häng med kompisar,  fina kvällar och mycket mys. 

Nu ska jag alldeles strax på lektion.  Har suttit i skolan i en timma nu för att jag tog fel på tiden.  Haha typiskt mig.  Men jag har lyssnat lite på poddar och snapat med några härliga personer.  

1 kommentar
Elin

Ett väldigt mysigt samtal <3

Svar: Det var det verkligen <3 <3
Amanda Wester