Min morgonrutin - vad jag använder för produkter

Tjenixen,
Hur har ni haft det dem här få dagarna på det nya året? Jag har haft det bra. Sovit länge, varit uppe sent, nästan läst klart min bok, ätit gott och sedan bara suttit framför datorn och drönat. Precis så som det ska vara på ett lov.Eller hur? Idag så har jag varit ute i skogen och fotat några, några ?. Nej jag menar massor med fina natur bilder som ni kommer få se snart. Men idag tänkte jag visa er min morgon rutin, det innebär att jag kommer att visa er vad jag använder för produkter på morgonen.
 
 
Produkterna som jag använder till ansiktet för att rengöra det kommer i från Lidl, Cien är namnet på deras märke.jag tycker att Lidls produkter funkar alldeles utmärkt för mig.
 
 
Vidare till smink så använder jag lite olika produkter.
 
 
 Basen- Isadoras Hydralight water-based oil free matte foundation -  62 Natural Beige, H&M´s Light to medium concealer trio ( den produkten är nästan slut ), så då använder jag Isadoras Color Correcting Concealer, sist men inte minst så använder jag H&M´s True Matte Finishing powder i färgen Warn Ivory.
 
 
Ögnen-  Maybelline´s Lash sensational Mascara.
 
 
Läppar - Lindex Lipstick matt, 8 Velvet pink. Isadoras Lip Desire sculpting lipstick, 64 True Red. H&M Läppstift , 037 Rosehip Jam.
 
Parfym och Hår
 
 
Parfym - TheBodyShop English Dawn With Gardenia
Deo- Nivea anti- perspirant Pealr & Beauty
 
 
Återfuktande hårbotten gel
 
Det var min rutin, vad använder ni för produkter? och har ni något förslag på några bra smink produkter?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer