Februari listan: utlästa böcker, fika med vänner och promenader i huvudstaden

 
 

Kan ni tänka er att mars redan är här. Det känns som att februari månad bara flöööög iväg. Helt galet. Jag tänkte göra en liten lista på vad som har hänt under februari. 

Så vad har jag gjort under februari da? 
Jo mina vänner jag har:
 
- Läst ut en bok :Tala är guld ✨ 
- Varit och shoppat i Täby två dagar i rad
- Haft sleep over med en go vän
- Köpt nya böcker
- Köpt nya glasögon, som jag ÄLSKAR
- Tagit en blogg paus
- Varit på promenad i Stockholm
- Fikat med vänner
- Skrattat så att jag har gråtit
 
Nu i Mars månad så ska jag läsa ut fler böcker, fika mer med mina vänner, gå på prakik i 4 veckor, dricka mycket vatten, njuta av våren som är på gång och bara ha det underbart. Vad ser ni fram emot i Mars månad?
0 kommentarer