Fortfarande sjuk men på bättringsvägen

 
Hejsan!
Länge sedan som vi hördes vid här på bloggen. Men det är näligen efter senaste inlägget där jag skrev att jag kände mig lite dålig osv. Efter det så vart jag bara sämre och sämre.Jag har legat till sängs sen i fredags (då jag var hemma från praktiken). Hela helgen har jag sovit så mycket jag har kunnit, slö tittat på tv, druckit saft, ni vet sådana saker som man orkar göra när man är sjuk. Just nu så mår jag lite bättre men inte helt 100%. Har fortfarande ont i halsen och en elak hosta. Så det blr en hemma dag för mig idag och imorgon.
 
Känner bara att nu vill jag bli frisk. Vill kunna dansa, vara ute, kunna prata utan att jag tappar rösten emellan åt, vill till och med till praktiken och till skolan. Vill inte vara hemma och vara sjuk. Vill vara frisk nu. Så ska ta och äta mycket C- vitaminer i form av apelsiner och bara vila, vila, vila.
 
Hur mår ni för tillfället om jag får fråga? har ni hållt er friska?
0 kommentarer