Inredning är livet

 
Bilder från Weheartit / Collage är gjort i Picmonkey
 
Något som ni kanske inte vet om mig eller som rätt få vet om mig är att jag ÄLSKAAARRRR inredning. ÄLSKAR. Jag har gjort om i mitt rum så många gånger. På ett år kanske jag gör om minst 10 gånger. Älskar att flytta runt på saker, fixa till saker och byta ut möbler i mitt rum. Personligen så kan jag inte ha likadant i mitt rum i typ en månad. Efter en månad så byter jag lite i rummet. Jag flyttar antingen möblerna runt i rummet eller så sätter jga upp tavlor på väggarna osv osv.
 
Jag letar fortfarande efter den stilen som jag trivs med. Jag går lite mot Bohem stilen nu. Jag vill ha färger, mönster, drömfångare i rummet. Jag vill ha gammla möbler i mitt rum, så som gamla fotöljer osv. Jag känner att jag börjar landa inredningsvis i mitt rum. Det känns som att jag ÄNTLIGEN börjar få ordning i rummet. Jag vet inte hur många gånger som jag scrollar genom weheartit och har sökt på Room decor. Like a 1000 times. Not kidding. Men älskar verkligen inredning, now you know that.
 
Jag ska städa rummet imorgon och fixa i ordning lite och sedan så tänkte jag faktiskt fota mitt rum och visa er hur jag har det. Men funderar faktiskt på att göra en video där jag visar er mitt rum. Men vet inte hur jag ska göra. Vad tycker ni? En video eller bilder på mitt rum?
 
 
0 kommentarer