Onsdag: Mitten på veckan och början på en förkylning

 
Hallå Hallå!
Här är man uppladdad med apelsiner och te med houng i.Ni vet sånna saker som man ska äta och dricka för att inte bli sjuk? Just nu så är jag i början på en förkylning skulle jag tro. Jag har lite ont i halsen, trött och lite hostig. Så det är baraatt bunkra upp med C- vitaminer och med en kopp varm te. Har redan idag druckit 4 koppar och skulle gissa på att det blir en femte fram emot kvällen. Men förutom att jag inte känner mig helt 100 så har det varit en lugn och bra dag på praktiken. Väldigt skönt. Snart är även denna praktik tilfälle slut, då är det skola igen. Det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan om jag ska vara ärlig. Men det jag inte ser fram emot det är att jag måste gå upp så tidigt när jag går i skolan. Men jaja,de får man leva med. Snart är det lov iallafall ;)
 
 
0 kommentarer