Söndag: lugn dag med jobb och läsning

God kväll på er! 


Idag så har det varit en lugn söndag. Den startade lugnt men solsken och god frukost. Vid 13.00 så drog jag till jobbet för invänta mina lektioner som jag skulle ha idag. Det gick väldigt bra på passet kan jag meddela. Skönt med träning trotts att jag nästan aldrig är taggad på att dansa (kommer ett inlägg om det senare, om dansen, peppen osv) 

Just nu så sitter jag i sängen med denna ⬇️fina kimono/morgonrocken på mig. Löve it. Har ju fått dille på stjärnor och månar nu. Så vill ha det på alla smycken och detaljer osv. 😂 ✨🌙

Ska snart ta och äta mat och sedan lägga mig i sängen och läsa läsa läsa. Är nästan klar med min tredje bok detta år. Har ungefär bara 150 sidor kvar av boken. Så tråkigt. Men en bok recension kommer på den boken och på andra böcker som jag har läst ut i januari och i februari. Har glömt att göra en bokrecension på dem. 

1 kommentar
Rebecka

Lånar du inte böcker, tänker bara att det blir dyrt. Jag är själv än som hellre lånar än köper just av den anledningen och för osäkerheten att den är bra😉

Svar: Jag köper mina böcker. Har blivit så att jag köper rätt många på loppis och reaor. Jag läser alltid på baksidan av alla böcker och sen så brukar jag gå på om boken har fått bra recensioner av många personer. ❤️ men tänkte senast idag att jag kanske ska låna böckerna istället för att köpa dem. Men jag vill ju ha ett litet bibliotek när jag flyttar hemifrån så ja✨❤️🌙😁
Amanda Wester