Torsdags PEPP: Bär det du vill och va den du är <3

 
" Att ha sin egna stil är att veta vem du är, vad du vill säga och inte bry sig ett skvatt"
 
 
Det har tagit mig lång tid att hitta den klädstilen som jag känner att det är 100% jag. Jag har fortfarande inte nått fram till 100% än, men jag är på god väg. När jag var mindre ( det vill säga när jag gick i 7:an) så va jag så osäker i mig själv. Jag vågade inte ha på mig det jag ville för att jag var rädd vad andra skulle tycka och säga. Men jag har lärt mig så mycket under 7:an, 8:an och 9:an. Så som att jag ska skita i vad andra säger, tycker eller tänker om mig.
 
 
Så länge som jag känner mig bekväm och snygg i kläderna som jag bär så spelar det ingen roll vad andra människor säger eller tycker. Det är jag som bär vad jag vill, ingen ska få mig att må dåligt eller få mig att känna mig ful om jag bär något plagg som jag älskar.
 
 
" Be proud of who you are"
 
Låt ingen klanka ner på dig. Va den du är och håll huvudet högt.
 
1 kommentar
Amina

Helt sant! Precis vad jag menar :)

Svar: 💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼❤️❤️❤️
Amanda Wester