Henrik Berggren <3

24 Maj.
Magiskt. Publik havet, Henrik och sol. De va det jag fick denna ljuva maj kväll. Igår kväll så spelade Henrik Berggren på Gröna lund. Har inga ord för hur bra det var. Han är så otroligt begåvad och talangfull. Innan jag gick på konserten igår så hade jag bara hört två låtar av Henrik Berggren vilket var Wildchild och Hold on to your dreams. Båda låtarna är så bra och fastnade för flera låtar som han spelade på grönan. Den låten som jag fastnade mest för var No time for us av broder daniel. För er som inte vet vem Henrik Berggren är ,så är han en artist som var med i ett band för länge sedan som hette Broder Daniel men som laddes ned för 14 år sedan. Henrik har inte uppträtt på 9 år, så detta var första konserten på 9 år som Henrik gjorde på grönan.
Tänkte nämligen visa er några bilder från denna ljuvliga kväll!
 
 
Detta hade jag på mig i onsdags. Klänningen är från mormors garderob, svart kofta- Lager 157, Sjömans hatt- Åhlens, Skorna köpte jag för flera år sedan.
 
 
Innan vi åkte så satte jag mig ute och lästa lite ( läste två sidor ungefär) samt tog några när bilder på min klänning och mina skor.
 
 
Så otroligt skön klänningen är!!!!
 
När vi hade anlänt till stockholm så parkerade vi en bit från Grönan. Vi gick sedan en promenad till grönan.
 
 
När vi kom in på grönan så tog jag en Vegomeny medans pappa tog en hamburgarmeny. Vi satte oss vid vattnet och tittade på alla fina båtar och det fina vattnet.
 
 
Vi ställde oss en timme innan konserten började framför scenen och väntatade på att Henrik Berggren skulle komma ut på scenen. Den timmen kändes som en evighet.
 
 
När han väl kom ut på scenen så var det pang bra. Så otroligt duktog, och så många bra låtar spelades.
 
 
Här får ni en liten lista på mina favorit låtar med Henrik Berggren:
 
♥ Wildchild
♥ Hold on to your dreams
♥ Shoreline
♥ No time for us - Acoustics Version
0 kommentarer