" Min rektor sa till mig att jag aldrig skulle bli något, men se på mig nu"

Gårdagen var super. Jag var nämligen på grönalund och kollade på Hov1. Det är en utav dem bästa och mysigaste kvällarna någonsin.  Jag och Elin kom till grönan vid 3 ungefär, stod i typ en timme i kön för att köpa ett varsit grönan kort. När vi kom till grönan så satte vi oss vid scenen, 4 h av väntan var framför oss. Det var till en början hufsat mycket folk, men som ni kanske kan tänka er så blev det super mycket folk.
 
 
Att stå där i publikhavet var någ bland det jobbigaste jag har gjort. Det vart sådant tryck från alla håll och luften vart så kvav. Jag och Elin gick och ställde oss längre bak för att jag kände att började få panik och inte kunde andas ordentligt. När vi hade gått bak så kändes luften bättre och det vart inge tryck, vilket var skönt.
 
 
När det var låten damn ( tror jag) så sa Ludwig som då är en utav rapparna i Hov1 att hans rektor hade kommit fram till honom i slutet av 9:an och sagt att han var orolig för hans framtid, för att han ( Ludwig) aldrig kommer bli något. Ludwig sa " se på mig nu". Nu står han där på scenen med sina bästa vänner oh gör det han älskar. Låt aldrig någon säga åt dig vad du kan eller inte kan. Våga drömma, för genom att drömma får du drivet och motivationen till att våga klättra upp. Visa dem människorna som inte tror på dig att dom har fel, du kan göra vad som helst. Bara du litar och tror på dig själv så klarar DU vad som helst!
 
 
 
 
 
0 kommentarer