Summer Bucketlist 2017

Det som jag har börjat med att göra varje sommar nu är att göra en summer bucketlist. Dels för att det är kul och bara spåna ideér om vad man vill göra i sommar men även är det ju roligt att bara bocka av sin lista. Förra årets lista gjorde jag inte så mycket, tror inte jag bockade av något alls. Men jag har gett mig skjutsingen på att denna sommar ska jag verkligen försöka göra allt på min lista.Tänkte därför dela med mig av min lista till er. Har ni några saker som ni vill göra i sommar?
 
 
- Fota så mycket som det bara går.
- Läsa böcker på både eEngelska och Svenska
- Göra om rummet
- Åka på läger
- Ha picknick
- Gå på secondhand butik i Stockholm
- Gå på konserter på Gröna lund
- Håll upp en free- hug skult i Stockholm tillsammans med vänner
- Disney - marathon
- Skicka ett brev till en okänd person
- Skriva brev och lägg dem på offentliga platser med # Spredloveletter
 
 
- Vattenballong krig
- Paddle Boarding
- Hitta ett fint fotband att ha runt ankeln
- Gör hemgjord glass
- Grill kväll a la veggo
- Plantera något
- Designa min egen mugg
- Träffa nya människor
- Äta pizza på stranden
- Övnings köra
 
 
- Lämna fina meddelande i böcker på biblioteket
- Prova något som jag aldrig har gjort
- Natt läsning
- Dansa i regnet
- Lära mig tecken språk
- Ha en familje film kväll
- Njut av sommaren
-Sitt ner på en lugn plats och bara ta in stunden. Andas och njut!
- Äta spagetthi tacos
- Lära mig fota bättre
- Se det positiva i allt
- Lägga ifrån mig telefonen och bara va. No WIFI day!!!
- Åka till Magnum pleasure store i Stockholm och köpa glass
- Koreografera en dans till en sommar hitt
0 kommentarer