Ett avslut på detta kapitel

 
Det var lite mindre än en månad sen som jag bloggade här. Det var väldigt länge sedan, men ska försöka bli bättre på att blogga.Men inte bättre på att blogga på denna portal. För det är nämligen så att detta är mitt sista blogginlägg på blogg.se.
Jag har bloggat här mer eller mindre sedan juli 2013, alltså har jag bloggat här i 4 år. Och jag känner fatiskt att det är dags att stänga detta kapitel och börja på ett nytt. Så det är vad jag kommer göra nu. Jag kommer flytta till devote.se
Tack till er som har följt mig under dessa 4 år här på blogg.se. Hoppas att ni fortsätter att följa mig på devote.se/youarestrong.
Puss å kram ♥
 
 
 
 
1 kommentar
Anonym

Lycka till på nästa sida nu när du vänder blad. Fina du. Puss å kram 💜

Svar: Tack så jätte mycket <3
Amanda Wester