Planer för vecka 15

 
Måndag 
Skolan börjar igen. Där kommer jag vara från 08:25 til 14:40. Efter skolan så har jag dans träning från 20:10 till 21:35. Ganska sent men inte långt kvar på terminen.
 
Tisdag
Praktikdag. Börjar 08:00 och slutar 15:00. Efter det ska jag till dans studion för träning senare på kvällen för en gala som jag ska dansa på. Så ytterligare blir träingen sen då igen.
 
Onsdag
Min egentliga lediga dag. Men denna onsdagen ska jag jobba. Hoppa in som vikarie på min praktik plats. Sen senare på kvällen så har vi genrep för galan. Så där kommer det bli sen kväll igen.
 
Torsdag
Skoldag. Från 08:20 till 15:30. Kvällen denna dag är ledig och inga planer är inbokade förtillfället.
 
Fredag
Sista skoldagen på veckan. Börjar 08:20 och slutar 15:30. Denna kväll är det Galan som jag ska dansa på. 
 
Lördag
Tar dagen som den kommer och är helt ledig.
 
Söndag
Förmiddagen ledig men med jobb på eftermiddagen på dans studion,
0 kommentarer