Morgondagen planer för en ledig onsdag ☀️

Imorgon är jag ledig. Vilket är otroligt skönt (är ledig varje onsdag då jag inte har några lektioner den dagen). Planerna för imorgon är faktiskt ganska många. planerar att få en hel del gjort så ska försöka ta mig upp vid 08-08.30 för att sen äta frukost och starta dagen. Planerna i detaljerad form ser ut som sådan: 

- Tvätta upp ALL tvätt
- Sätta ihop nya byrån (😍) 
- Samt fota processen av att sätta ihop byrån 
- Måla fönster karmen till bokhyllan ( bild kommer på vad jag menar med detta
- Sätta upp hyllorna
- Fixa "klart" rummet (känns som att det aldrig blir klart då jag gör om så ofta
- Skriva klart Pm:et
- Läsa Eleanor och Park
-  Gå till H&M och Åhléns för att kolla på smycken ( vill ha mer basic smycken aka. Vardags smycken ) 
- Ta en foto promenad ( då jag planerar att inte bada imorgon, men vill ändå röra på mig istället för att bara vara hemma) 
- Börja koreografera Hips don't lie och Michael Jackson medley (till dansterminen som börjar nästa vecka)

Mycket ska bli gjort inom loppet av en dag. Men får se vad jag hinner och om det är något jag inte hinner så får jag ta det en annan dag. Inte hela världen om jag inte hinner allt. Dock så hade det varit väldigt bra att få istort sätt allt gjort.

 Nu så ska jag ta och läsa lite ur Eleanor och Park och sen ska jag sova. Sov gott så hörs vi imorgon ☀️

0 kommentarer