Länge sedan sist

 
Long time so seen. 
Sist jag skrev till er var den 27 maj. Vad är det som händer? Jag har dem här snaste dagarna glömt bort bloggen då det har hänt så mycket nu. Så som att jag har tagit studenten ( Say whaaat?!?). Men det stämmer studenten är tagen och jag har nu "sommarlov". Jag håller på med intensivkurs för personbil och jag ska snart kolla upp en tatueringsstudio här i Norrtälje för att boka en tid. För tro det eller ej men jag fick en tatuering av mamma och pappa samt syskonen i studentpresent- det var det enda jag önskade mig av dem, och det var allt jag ville ha. Och nu äntligen fick jag det så nu kommer fin drömfångare snart sitta på armen 😍. Bilder från studenten kanske komme upp på bloggen i framtiden. 
Har ni fått sommarlov? och vad ska ni göra nu i sommar?
 
MVH Amanda 😘
1 kommentar
Angelica Wåhlin

Grattis till studenten! :D

Svar: Tack så mycket <3
Amanda Wester