Långa lördagen

Denna lördagen startade väldigt tidigt 🙏🏼  klockan stod på 06:00 och jag var utanför dörren vid 06:30. Pappa och jag tog bussen till Danderyd vid den tiden. Det är nämligen så att idag så har det varit en väldigt händelserik dag. Vi har åkt buss, taxi, flugit, åkt bil och nu husbil. Jag och pappa flög nämligen till Ängelsholms för att hämta hem våran nya husbil 😍🙏🏼 

Tänkte dela med mig av lite bilder som jag har tagit från denna dag.

(null)

När vi hade kommit till Danderyd så fick vi vänta där i en halv timme på att våran buss skulle komma. Pappa hade nämligen inte kollat och visste då att just den bussen vi skulle ta gick varje halvtimme.
Men det gjorde inte så mycket. Vi fick se morgonsolen komma fram och prata lite om allt möjligt. Sen när vi hade hoppat av den andra bussen vi hoppade på vid Danderyd så vart det lite smått panik. Vi hittade nämligen inte busskuren som vi skulle ta bussen ifrån som sedan skulle ta oss till Bromma flygplats 🙏🏼 det slutade med att vi gick typ hela vägen till Bromma flygplats. Sen tog vi en taxi och åkt den i typ 3 min och fick betala 60 pix 😂 tror jag inte har skrattat så mycket. Allt vart bara fel och det strula sen tar vi taxi och sitter i den i typ 3 min 🙏🏼
(null)
 
Men vi hann till Bromma och efter lite tidnings och bok köp på pressbyrån gick vi igenom säkerhetskontrollen. När vi var vid gaten så köpte vi en varm dryck  i var och jag fick en choklad croissant 😍🙏🏼 det värsta var att jag brände min tunga på oboyen så har bränt min runga och det gör fortfarande int 😂 men efter att ha haft mycket mjölk i oboyen sen och drack upp den så klev vi på planet.

(null)

Flygresan tog 1 h och 10 min. När vi landade på Ängelsholms flygplats så kom en kille som vi har köpt husbilen av och plockade upp oss. Sedan åkte vi till husbilen och hämtade den 🙏🏼 den är super fin och det känns lite overkligt att vi äntligen har köpt en husbil. 
Nu har vi bara 1 h kvar ungefär av 7 h husbils resa 😍🙏🏼 det har varit riktigt mysigt att åka husbil med pappa. Var har spelat massor mes musik och pratat massor 🙏🏼

(null)

Jag har hunnit läsa ut min bok  Den lilla bokhandeln runt hörnet av Jenny colgan. Riktgt bra bok. Det har tagit typ 2-3 månader för mig att lösa ut den boken då jag hade en svacka i läsandet och löste typ inte på 2 månader. Men nu känner jag att jag är tillbaka i läsandet 🙏🏼
0 kommentarer