En måndags avslappnings tankar och veckans planer

 
Hej och hå från en trött Amanda!
Första arbetsdagen är slut och även så är jag. Är så trött och ska bara äta mat för att sedan sätta mig och skriva lite i dagboken, läsa bok och sen sova. Min kropp är fylld med peppning inför att jobba igen och träffa alla barnen. Men ska inte ljuga heller, jag vill också vara hemma och fortsätta att fixa mitt rum. Men jaja, det finns tid för det också. Tycker ändå att det är skönt att komma tillbaka till sina rutiner igen. Och att få gå upp tidigt för att arbeta och sen gå och sova lagom trött i kroppen efter en jobb dag. Tycker det känns så skönt att ha rutiner, när jag är ledig så faller mina rutiner. Jag går och lägger mig sent och där efetr går upp sent. Jag vänder på dygnen och sen får man en så kallad k*ftsmäll när man börjar jobba igen och man ska gå upp tidigt för att jobba. 
 
Men intentionerna är att bli bättre på att hålla rutinerna även på helgerna. Dock så blir detta med att gå och lägga sig i tid och gå upp i tid inte så lockande då. Men jag ska keep up that work och försöka komma på ett sätt där jag inte går och lägger mig sent och går upp sent på helgerna. men samtidigt så är det skönt att ha helgerna fria där man då får sova så länge man vill och en fritid att få göra vad amn vill. 
 
Veckans planer:
 
Måndag
Idag vaknades det jobb från 08.00 - 16.30. Sen var jag på apoteket och köpte migräntabletter och ansikts kräm. Var även in på Synsam och beställde en tid där jag ska prova mina linser.
Tisdag 
Jobb från 09.00- 17.00. Sen ska jag hem och bara ta det lungt.
Onsdag 
Jobb från 07.30- 16.00. Hem och träna i garaget.
Torsdag
Jobb från 09.00- 17.00. Hem och ta det lungt.
Fredag
Jobb från 08.30- 16.00. Sen en bokad tid på synsam för Lins koll.
Lördag
Min kusins dop där jag ska fota cermonin och fota efteråt.
Söndag
Jul grans plundrings mys med familjen!!
 
Delar även med mig av en spellista som kommer spelas varje kväll nu. Så himla avkopplande och mysig musik!!
 
 
 
0 kommentarer