Life goes on

 
 
Ännu en jobbvecka leder mot sitt slut. Sååå jäkla skönt. Kan inte berskriva med ord för hur mycket jag vill ha helg nu. Så trött och känner att jag bara behöver träffa kompisar och ha roligt och bara snacka skit. Sooo far så har denna vecka varit blandad med känslor. Har varit så irriterad när jag kommer hem från jobbet av olika anledningar. Känner att jag bara vill ta en lång paus från allt och bara göra det jag vill göra och känner för i stunden. Men men, bara att kämpa på.
 
Idag så har det varit bra, var med och åkte skridskor med den stora avdelningen idag. Det var super mysigt- kallt om tårna, ja. Men super mysigt och kul att se hur dem utvecklas på isen. Vissa av barnen hade aldrig åkt skridskor förrut och dem var så duktiga som kämpade på som krigare. Så stolt fröken!!
 
Efter jobbet gick jag till synsam för att fixa glasögonen och få mina provlinser. Sen vandrade jag hem i mörkret och suttit vid datorn sedan dess. 
Hur har er dag varit? 
 
/ A 
0 kommentarer