Tråkiga inlägg = inga inlägg

 
Snark. Bloggen har ekat tomt nu i några dar. Har inget att skriva om. Allt känns tråkigt att skriva om just nu. Känner att det inte är kul att varje dag blogga om hur ens dag på jobbet har varit. Det blir väldigt ensidigt och tråkigt att läsa. Man gör ganska mycket samma sysslor när man jobbar på en förskola. Känns inte som att det är någe vidare intressant att läsa om det varje dag. Vad vill du som läser min blogg läsa om? 
 
Har två inlägg som jag har skrivit upp i min Bujo som jag planerar att skriva. Men jag vet inte om det är intressant. Det ena är mina kameror- där jag då har tänkt att skriva och visa vad jag fotar med osv. Och det andra är mina tatueringar- där jag då visar mina tatueringar ( som nuvarande är 3 styckna) och kanske skriver om dem har någon särskild mening/ betydelse för mig. 
 
Men jag vet inte. Allt känns så enformigt. Hit me up med förslag!
1 kommentar
Angelica Wåhlin

Tycker dina idéer låter väldigt intressanta :)

Svar: Tack <3<3 <3 <3 :)
Amanda Wester