Torsdag : inställd lektion, Sergels torg och max

När jag kom till skolan idag så fick jag reda på att första lektionen är inställd. Chockerande, not. Så drog med tre andra vänner till Sergels torg där vi traskade runt och kollade lite i affärer. Vi gick bland annat in på bikbok där jag hittade denna fina blus... 

Så jag och så fin. Dem andra tyckte också det att denna passade mig jätte bra. Men jag va lite tveksam och har gjort som en liten regel för mig själv att om jag är osäker på något köp då gör jag inte det. För att då betyder det att jag säkert inte kommer använda det senare. 

Men älskar att den är baby Pink och att den har volanger runt hela tröjan. 

Och såklart så känner jag mig stel framför kameran så larmade mig lite och då tog ju min kompis som fotade bild när jag gjorde det 😂😂👍🏻👍🏻

När vi sedan va tillbaka till skolan vid 12 så hade vi svenska. Där vi kollade på en dokumentär om kartellen. Riktigt bra tycker jag. 


Efter svenskan så drog jag och en kompis för att äta en sen lunch. Då vi inte hann köpa lunch på Sergels torg när vi var där eller äta i skolan. Så vi åkte till kungsträdgården och åt på max. Väldigt gott. 


Tog dessa bilder nere i tunnelbanan vid kungsträdgården. Fin fina. 


Hoppas att ni har haft en fin torsdag ❤️ glöm inte att ni är fin precis som ni är. Le och va tacksam för det du har i livet. ❤️ 

#happichalleng 

0 kommentarer