I am back ( again)

 
Hallå era goa läsare,
nu var det ett tag sedan. Huvaligen, två veckor har bloggen varit tom. Pardon, för denna lilla paus ännu en gång. Men jag har ett skäl till det. Samma dag som jag la upp inlägget m min stamning så åkte jag till Varberg. Mamma och jag bilade hela vägen, vilket är 6 h bilresa. Vi streck körde, eller vi, snarare mamma steck körde hela natten. När vi kom fram  till Varberg vid typ halv 8- 8 på morgonen så parkerade vi på en parkering för att sova lite innan jag skulle på möte.
 
Jag har nämligen uppfyllt en utav mina drömar nere i Varberg i år. Vilket är att jag jobbade på festivalen Hallifornia. Någon som har hört om den festivalen? Det är en festival full med akriviteter, man får alltså prova på yoga, wakeboad,longboard, trampolin och massor med andra saker. Man kan också smaka mat från food truckar, kolla in alla snygga kläder och andra saker som utställare och klädkedjor säljer och visar upp. Helt enkelt en jäkligt maxad festival full med roligheter.
 
Den veckan var underbar, inte bara för att jag jobbade på festivalen men utan för att jag var nere i Varberg. Kändes så skönt att vara där nere. Vill bara tillbaka ner dit nu. Jag tog inte med mig datorn, men kameran och mobilen följde med. Dock tog jag knappt några bilder från min vistelse i Vareberg. Jag kände att jag ville vara närvarande och njuta av stunden i Varberg eftersom att den var rätt kort.
 
***
 
Under en period nu så har jag inte haft någon inspiration eller motivation alls. Jag har velat fota massor med kameran men har inte haft någon inspiration. Jag har velat haft inspiration och motivation till att blogga och ta bilder och läsa och göra massor med saker. Men den har varit som bort blåst. Inte funnits där alls, vilket har gjort mig frustrerad.
 
Men, här om dagen så tog jag och blåste av dammet från kameran och började fota för mitt nya feed på min andra instagram konto som är bokrelaterad. Det vart många bra bilder, senare samma dag så bestämde jag mig för att börja på en koreografi som jag ska lära ut på ett läger nästa vecka. Jag tog hjälp av min syster och det bara forsade ut nya steg till en valda låten. Sen idag så bestämde jag mig för att börja måla. Jag fick en canvastavla av mamma och började skissa på en tavla. Skissen är klar, så det är bara målningen som ska göras imorgon.
 
Jag känner hur inspirationen och motivationen till att vara kreativ igen börjar komma tillbaka, och jag är så GLAD, äntligen. Så skönt att jag börjar komma ut denna svacka.
 
Det var allt för nu, vi hörs senare!
0 kommentarer