-Nu är blogg pausen över och jag är tillbaka -

Hallå era finisar!
Kan ni tänka er att nu har jag bestämmt att blogg pausen är över. Jag känner att nu vill jag blogga igen, även fast jag inte har så mycket inspiration fortfarande men jag känner att nu fasiken vill jag blogga igen. Vad har jag gjort dessa dagar då jag har tagit en paus?
 
Jag har faktiskt inte gjort så mycket. Har mesta delen spenderat min tid i sängen eller i min lilla kojja som jag och min syrra nyggde i mitt rum. Jag har då läst,kollat film och youtube. Det är typ de jag har gjort. Inget speciellt, bara tagit det lungt. Jag har träffat Elin och Lotta också. Men inte så mycket annat. Vilket jag tycker är skönt, man behöver inte fara och flänga varje dag och hela tiden. Det kan vara skönt att bara ta det lungt.
 
 
 
Kan ni tänka er att det redan är Midsommar imorgon? Såå mysigt det ska bli imorgon. Vad är era midsommar traditioner? Brukar ni plocka 7 olika blommor och sedan lägga dem under kudden? Brukar ni dans kring midsommar stången?
 
Jag vet inte hur länge sedan det var som jag och mina syskon dansade kring en midsommar stång.Jag kanske var 8-9 år. Så det var ändå 9 år sedan som jag gjorde det. Haha, tänka sig vad tiden går fort.
 
 
0 kommentarer