En ledig torsdag

Hej från mig i tv soffan.
Idag är jag ledig från skolan då jag har gjort klart allting, alla uppgiter är inlämnade och klara. Så skönt, denna lediga dag behövdes verkligen och är jätte uppskattad. Alarmet mitt ringde klockan 08.00, då gick jag upp och fixade mig. Sen gick jag en promenad till en skola för att se min brors och hans klass produktion ( teater). Dem spelade Grease och jag är så stolt över min bror och hans klass. Så grymma dem är och var.
 
Just ni sitter jag hemma och kollar på Narnia: Häxan och Lejonet, nostalgi känslor delux. Senare idag ska jag åka in till Stockholm för att se Zara Larsson spela på grönan. Det är jag riktigt taggad på. Jag ska åka in dit och möta upp några kompisar sen kanske sätta occ i en park med fika eller så. Jag kommer ta med mig min kamera (tror jag, inte riktigt bestämt mig) så ni kommer att få se bilder från idag i helgen. För att jag kommer inte hinna lägga upp bilderna idag eller imorgon då jag ska på Veronica Maggio imorgon och kommer hem sent.
 
 
0 kommentarer