En sån där paus igen....

Mina vänner,
än en gång så har jag tappat lusten att blogga. Jag vet inte vad jag ska blogga om, vad ni vill läsa och jag har ingen inspiration. Jag vill blogga, jag vill ge ut nya inlägg varje dag men det känns så........oinspirerande. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men jag har helt enkelt tappat inspirationen till att blogga. Jag har massor med inläggs idéer och tankar men det känns som att allt är tråkigt att skriva om.
 
Det är samma sak när det kommer till fotandet. Jag vill fota mycket, vill fota hela tiden. MEN jag vet inte vad jag vill fota och jag vet inte hur jag ka fota. Just nu så känns allting tråkigt. Har ingen inspiration alls. Och jag vet inte hur jag ska få den heller.
 
Så jag tror att jag tar en liten blogg paus tills inspirationen och drivet att blogga igen kommer tillbaka. För just nu så känns det lite meningslöst, jag går in på blogg portalen varje dag och vill skriva något men det tar liksom stop. Jag vet inte vad jag ska skriva. Och det känns inte kul att pressa sig själv till att man måste skriva något bara för att. Vill då hellre skriva inlägg som ger positivitet och får andra att bli peppade.
 
Så jag avslutar med att säga att vi hörs tills vidare kära ni!
 
 
 
1 kommentar
Anonym

Ibland behöver man pausa och bara vara. Allt man gjort och lagt energi på innan skolan sluta och sommarlovet börjar, all den energi måste kroppen få ta tillbaka. Då säger kroppen och knoppen stopp nu bevis vila i nuet 💜
ANDAS OCH TA DET LUGNT SÅ KOMMER INSPIRATIONEN TILL BAKA. 👍 😊 🌟

Svar: Tack för dina inspirerande ord! ❤️
Amanda Wester